Sunday 2 April 2023

FOWL YANSH DON OPEN!

A certain shopping Moore organized a Christmas gifts fiesta show on a Christmas eve. They made an announcement that they would bring a Santa Claus from Iceland. The gate fee was fixed at N5000.

But instead, they used a certain albino named Solo who lived on the street next to the shopping Moore as the Santa Claus.

Now, a certain boy who lived in the same compound with the albino went in to see the Santa Claus. He was given two balloons with an ice cream. The boy was very angry with the gift compared to the amount he paid.

He then pulled off the Santa Claus hat and veils. Behold sitting before the boy was no other person but Solo.
And he shouted, "Ah! Solo, na you naim dem take do the father Christmas wey I come pay a whole five thousand naira enter so? I beg tell dem say na me dey fetch water for you for compound.

Make dem give me my money back. Na you naim come be like oyibo so? The people nor try at all O, imagine. Solo wey be OBOBO, naim dem dey deceive us say na oyinbo.  You wey selfish well, well so, naim dem come used. Just see the small ice cream and balloons wey you give me. Dem nor even reach one thousand naira.

Ole, thief, make una give me my money back if una nor want trouble here".

No comments:

Post a Comment