Thursday 19 September 2024

GBAGBOS LIVE NO DUPLICATE! OGOGORO POWERS PART TWO.

NOTHING BRINGS OUT A HIDDEN SECRET LIKE ALCOHOL!

When Mr Dickson is in his right senses no alcohol.
"My friends, you see, this country is not moving forward because of the many evil doers in it.
We have to obey the commandments of God to the last letter. No cheating, no stealing and no embezzlement.
We should be godly. 

If we do this, the country will become like a Paradise.
In my entire life, l have always been dedicated and trustworthy with all my dealings. Most of my co workers  were surprised when l built my house and bought a car with the little salary and savings of ours then. But it was the work of God. We should be upright and sincere", he said.

NOW OGOGORO AKA AKPETESHI  KAINKAIN IS IN FULL CONTROL OF HIS BRAINS.

"My people, this country don  really spoil because of bad leadership. In those days wey Nigeria be real Nigeria.
For the company wey we dey work, we nor dey touch our salary. Business dey flow Yanfu-Yanfu. As we dey discharge fish from the ships dey put for warehouse, na so we dey tiff. We fit tiff like twenty cartons of ice fish go sell for town.

Abi na when l dey do security. Na so we dey connived with those cargo buyers dey carry company properties dey sell.
The last company wey l guard, we nearly finished the goods there. When the company tire, dem come pack.
Who cares! My own na to make money. That's all!
You think say na my salary naim l take built house come buy motor? Usai.

This one now wey my eye don  open well well so, make any company come now, l go finish am fiam! Na wetin concern agbero with overload?  I beg make we hear word boh", he said.

No comments:

Post a Comment